Ada Tak Rawatan Alternatif Kanser Selain Kemoterapi?

Ada Tak Rawatan Alternatif Kanser Selain Kemoterapi? Kanser adalah antara penyakit yang ditakui oleh ramai orang sebab bila disahkan menghidap kanser, seolah-olah malaikat maut dah tunggu depan pintu. Ramai sebenarnya orang berjaya menghadapi penyakit ini dengan kekuatan dalam diri & sokongan orang sekeliling. Dan semestinya ramai yang nak tahu ada tak rawatan alternatif sembuh kanser selain kemoterapi

Rawatan Kemoterapi direka untuk membunuh sel-sel yang mempunyai pertumbuhan yang pesat dengan menyerang DNA atau enzim yang menggalakkan pertumbuhan mereka. Namun terdapat beberapa kesan selepas mendapatkan rawatan kemoterapi antaranya 

  • sakit dan loya
  • letih dan lesu
  • hilang rambut

APA ITU SEL KANSER DAN BAGAIMANA SEL KANSER TERBENTUK

Secara ringkas, sel dalam badan kita sentiasa mengalami kerosakan DNA. Bila DNA rosak, sel turut rosak. Maha Suci Allah, Dia jadikan ada mekanisme yang akan betulkan kerosakan ini. Kalau tak boleh betulkan, dia akan bunuh sel rosak tu.

Dengan cara tu, badan kita sendiri ada cara untuk mengawal penyakit, termasuk kanser. 

Tapi, bila terlalu banyak sel rosak, sel pembaiki & sel pembunuh tu tak mampu mengawal keadaan tu, sel rosak itu akan hidup dan bermaharajalela dalam badan sebab takde orang dah nak kawal dia. So, dia terus membiak hinggalah jadi kanser. 

Sel rosak ini sepatutnya diperangi oleh sistem imun, tapi sebab sel ini membiak dengan cepat sangat, imun kita tewas. Para peringkat awal, sel ni masih boleh dibaiki dengan kehadiran antioksida & badan memang menghasilkan antioksida sendiri tapi sel rosak ni dia cepat membiak hingga antioksida yang dihasilkan badan tak mampu lagi melawannya.

BETUL KE VIVIX RAWATAN ALTERNATIF KANSER?

Vivix mengandungi antioksida yang tinggi untuk meneutral balik radikal bebas ni dan memelihara sel yang masih baik.  Kajian menunjukkan pesakit rawatan gabungan kemoterapi dan antioksida memberi kesan yang lebih baik kepada pesakit kanser. 
Makanan harian kita buah-buahan, sayuran semua tu pun ada antioksida tapi sayangnya, khasiat dalam makanan harian tak mencukupi.

PESAKIT KANSER TAK PERLU BUAT KIMO LAGI LEPAS AMAL VIVIX?

Dengan izin Allah, pesakit kanser yang mendapat rawatan kemoterapi dan mengambil vivix yang tinggi antioksida akan memberi kesan lebih baik kepada pesakit. Vivix ni bukanlah ubat ajaib, bukan ramuan macam Merlin buat nak sembuhkan penyakit orang. Jadi bagaimana minum vivix boleh sembuh kanser?

RESVERATROL KURANGKAN RISIKO KANSER BERULANG

Anggur Muscadine mengandungi banyak antioksidan, fitokimia bermanfaat yang membantu sel daripada kerosakan radikal bebas. Menurut Havard School of Public Health, makan makanan yang kaya antioksidan dapat membantu mengurangkan risiko penyakit kanser, jantung, Alzheimer dan penyakit kronik yang lain. 

Menurut laporan kajian yang dibuat oleh Univerisit Of Missouri pada Oktober 2013, lebih banyak sel kanser yang mati jika pesakit dirawat menggunakan gabungan RESVERATROL (kandungan utama vivix) dan radioterapi berbanding rawatan dengan radioterapi sahaja.

Resveratrol dalam vivix juga dapat menghalang sel kanser dari merebak dan menggalakkan proses membunuh sel sel yang tak normal dalam badan.

..”anak saya disuruh rujuk ke HKL. Sampai disana kami terus ke Wad Pedriatik kanak- kanak. Hati seorang ibu hancur bagai dihiris sembilu apabila doktor Teh Kok Hoi memberi tahu anak saya mengidap penyakit kronik tahap 4 dan terpaksa menjalani rawatan kimoterapi..” baca kisah selanjutnya di sini 

TESTIMONI PENGGUNA VIVIX UNTUK KANSER 

Kanser Ovari

Tak Perlu Buat Kimo Lagi

Kanser Perut

Kanser Paru Paru

Kanser Rahim

 Kanser Ovari 

Kanser Tahap 4

Kanser Payudara

BERTINDAK HARI INI. CEGAH SEL KANSER BERULANG, CEGAH SEL KANSER MEREBAK! IKHTIAR DENGAN VIVIX. SELAMAT DAN BERKESAN

CARA BUAT PEMBELIAN VIVIX UNTUK KANSER

CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan
CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar  Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
Regards,
Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik
PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Ungkapan mereka yang ditemubual ‘tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.