** Awk BAHAGIA saya gmbira…. **

Tiba2 saya tingatkn awak..apa khabar awk skrg??sihat???awk dh mkn??awk ngah wat pe tu???..mcm2 prsoalan tlintas dlm otak saya ini..
Pkenalan kita xdijangka , xdiduga. X diminta..semuanya adalah ketentuai ilahi…saya brsyukur dpt kenal dgn org sbaik awk(wlpun kawan awk ckp mcm2 psl awk)..sbb awk pernah buat sya bhgia..awk suka buat saya ketawa..singat saya awk x pnh marahkan saya..

mcm mn kita bleh kenal ye??awk MSG saya dlu..iye..hnya dngan 1 msg mnjdi bribu msg..mn awk dpt no saya??kawan..awk ckp dr kawan awk.. Bnyak2 gadis yg Ada wktu itu..tp awk MSG saya..trima kasih..krana awk sudi bkawan dgn saya…saya mmg x kenal awk wktu itu..kita brlainan class Dan blainan jurusan..tp masih d Bwh jabatan yg sama..awk Cuma prkenalkan Nama Dan jurusan awk..saya meneka lagi..satu hari, awk ckp wktu itu awk Ada d bwah rumah saya(aprtment Uols.. die ade kt bwh Umah ak, sbb umah ak tingat 4…die nk g class time 2).. awk lmbai ke Arah saya bila saya mnjenguk di anjung…kawan2 saya Pn nk tngok awk yg mn 1…awk lmbai saya??sbb awk Pn dngan kwan2 awk…(kang tsalah org plak..ahakksss) kawan saya ckp awk hensem..padahl tngkat 4 Dan awk d bwah nun di Sana..mana sya nmpak dngan jelas. Sbb kwn saya pnh nmpak awk sblm ini n die ckp..”ooh..bdak ni die pnh nmpk n die ckp hensem”..hemmm..huhuu..de bdk hensem nk kenalan ngan sya. Wahh..ttiba saya mnjadi bangga diri..astagfirullahalazimmm…bongkak pula saya tika itu.. Sila istiqfar bnyak2 ye wahai Awatif.. =)

sya thu d mn awk brada skrg tp x mampu utk Kita ketemu..utk apa kita ktemu wlpun friendster pnghubung brita..haha..(org dh cangih gn fbook)..tp sya thu awk xdak fbook (agk je sbb saya x mahu tahu Dan saya tahu awk xdak masa utk itu semua)..ahakksss.. bahagia kah awk dngan kekasih bru??awk bhgia sya tahu sbb awk dh x Cari saya lgi..dlu wlpon skian lm kita x ketemu awk akn hbngi jgk saya wlpon jrNg skali..tp kini….awk bhgia saya gmbira..huhuu…iye ke??iye la..uols ni.. pe nk meratap hiba bnda yg dh blalu..kan kan kan..saya tahu saya yg salah..saya
yg lepas kn awk pergi..saya yg sruh awk Cari gadis ln yg lbih sesuai n sepadan dngan awk..sbb saya thu awk lbih layak utuk dpt yg sepadan dgn awk..saya sedar sp saya wlpon wktu itu awk minta d beri peluang..awk sngup call saya shingga krdit awk habis..slpas sbuh..awk hubungi saya mntak pnjelasan mngapa…mngapa saya mmaksa awk cari gadis ln..saya bgtahu yg awak ___________ Untk saya. (sila jwb klau uols pndai)..hahaha… Maafkan saya wlpun alasan itu bleh d Tolak tepi..

Waktu itu saya d rumah Dan awk??? Awk d klntan brsama2 kwn awk..maaf kan saya krana tlalu kejam..kejam krana tdak mberi peluang Pada awk untk kita sama2 bmadu kasih..ahakksss..jiwang sehhhhh..maaf kan saya krana tlalu kjam membiarkan awk mengharap..krana layanan saya pada awk ttap mesra.. Dan awk Pn ttap mlayan say dngan mesra wlpon kita tidak bsama.. Awk x putus Asa awk masih sudi bkwan dngan saya lepas itu..awk sudi brborak2 Dan bgelak ketawa dngan saya..hari2 Pn x apa..x jemu..Ada Saja yg nak d borakan..
Knangan bsama awk..wlpon xbnyk tp saya gmbira Dan hati saya berbunga riang..saya ingt Tika Kali ptama kita berdua keluar brsama..berbuka puasa d kedai brhampiran dgn prumahan yg kita Sewa..saya ajk awk kluar..(huhuu..xmalu sehhhhh ak ajk die date..ahakksss..) awk sudi..terima kasih..saya gmbira..wlpun kita hnya kwn biasa.. Saya ingt..awak ingat??hemmm..awk suh saya mkn nasi bg habis..saya x habis kan..sbb mmg x larat nk habis kan..tp awk ttp suh saya jamah lgi nasi itu wlpun sesuap..saya gagahi jgk mnjamah nasi itu sbb awk..sbb awk ckp baik2 dgn saya..sbb awk risau kan kesihatan saya..sbb awk ambil berat tntang saya tika itu..wlpun awk sbnarnya____________ ( biarlah rhsia)… huhuu.. ini uols x yah jwb..nti i sedih..ahakkss..
wlpun kite brdua date (iye ke?? xmcm sngat Pn tp brdua, kire date kan kan kan) ..awk x ajk saya bonceng moto awk..bagus3..awk ajk saya jln kaki ke kedai itu..saya x kesah Dan saya lbih suka..krana kite boleh brborak dgn lbih pnjang…mmg saya bahagia…awk bahagia??saya thu awk jgk bahagia..masakan tidak, kita slalu brhubung–“awk sihat”, “awk dh makan”, ” awk de clas kul brape”, “awk abis clas kul brape”, “awk ngah wat pe”….soklan2 yg slalu saye n awk utaran kan..
wlpun kita selalu brselisih bahu d jbatan,tp kita hny mampu tuk mengukirkan snyuman.. saya malu + takut..maaf kan saya krana x menegur awk..awk tahu kan knp saya takut (hnya awk dan saya sje yg tahu..uols..teruskan baca..) ..kmudia awk akn trus MSG saya…saya suka..lalalaa..terima kasih krana sudi brkongsi kebahagian itu walau sementara..kadang2 wlpun nmpk awk dri jauh Dan awk tdak tahu saya sdang memerhati awk..saya gmbira..” sbb saya nmpak awk..”..awk slalu buat saya ktawa..Trima kasih..
Kini….dah genap 4thn usia prkenalan kita..masa blalu dngan pntas..ppisahan kita juga x d minta Dan dngan Paksa kita bpisah..bpisah Dan tdak dpt bjumpa lgi..membawa haluan masing2..awk hadiahkan saya sehelai tudung..cantik..warn kesukaan saya..pndai awk pilih..awk ckp tdung tu awk bli d klntan,waktu awk prgi bsama dgn kawan2 awk dlu..awk ckp jika waktu itu saya sudi jadi kekasih awk,awk ingin hadiahkan tdung itu…tp, bila Hajat awk tdak kesampaian,maka awk simpan tdung itu,hingga hari ppisahan kita..trima kasih krana awk ttp sudi hdiahkan saya tdung itu.. awk tahu?? Saya masih smpan tudung itu,sayang sekali ingin memakainya..sbb klau saya pkai saya akn tingat pd awk..maafkan saya..saya x mampu. Saya hny insan biasa..saya kejam krana kecewa kn awk dlu tp itu semua untk kbahagian awk..Dan kini awk bahagia..saya harap awk doakan kebahagian saya jugak…insyaAllah..

Ps: kenangan adalah sesuatu yg indah bla d kenang..hanya kita sndiri rasai…wlpun kadang2 kenangan itu sesuatu yg perit untk kita lalui..obj=new Object;obj.clockfile=”0023-ltgreen.swf”;obj.TimeZone=”GMT0800″;obj.width=130;obj.height=130;obj.wmode=”transparent”;showClock(obj);

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.