jeragat

JERAGAT – Petua Paling Senang Hilangkan Jeragat Degil

Petua Paling Senang Hilangkan Jeragat Degil. Disebabkan golongan wanita antara yang paling risau sekali bila jeragat dah mula kelihatan, jom kita tengok petua paling senang nak hilangkan jeragat degil. Buat dekat rumah pun boleh!

PETUA MUDAH HILANGKAN JERAGAT

  1. Lemon – Sapukan lemon pada kulit dan urut perlahan – lahan. Bila selepas 10 – 15 minit. Amalkan petua ini 3 kali seminggu.
  2. Yogurt – Sapukan yougurt pada bahagian kulit yang bermasalah dan biarkan kering. Kemudian bilas dengan air sejuk. Lakukan setiap hari.
  3. Bawang – Sapukan hirisan bawang pada kulit. Untuk kesan maxima lakukan dua kali sehari.
  4. Kulit Pisang – Sapukan kulit pisang berangan di muka anda dan biarkan selama 5 minit kemudian bilas. Amalkan setiap hari ya.!
  5. Putih Telur – Ambil putih telur sahaja, kemudian ambil tisu dan rendam dalam putih telur itu. Tekap pada muka hingga tisu jadi kering. Buang tisu tersebut dan cuci muka anda dengan air bersih.

Senang kan petua ni? Yang susahnya bila tak ada kerajinan nak buat. Ada satu lagi cara nak hilangkan jeragat degil. Ini pun mudah jugak sebab tak perlu sediakan bahan bahan mentah macam petua kat atas tadi. Nak tahu macam mana?

youth shaklee

CARA HILANGKAN JERAGAT DEGIL GUNA SKINCARE YOUTH

YOUTH SKINCARE merupakan 100% semula jadi (natural) dan dijamin BEBAS daripada parabens, phtalates, hydroquinon dan mercury.YOUTH SKINCARE telah diuji secara klinikal dan diuji secara dermatologi. Selain itu ia turut diuji oleh pakar mata (Ophthalmologist) membuktikan bahawa skincare ini selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.

Antara feedback yang diterima oleh beberapa pengguna yang dah mula menggunakan skincare Youth

  • Jerawat susah nak tumbuh
  • Parut degil makin pudar dan almost hilang
  • Pori pori semakin kecil
  • Blackheads and whiteheads berkurangan
  • Kulit rasa makin anjal dan licin sangat sangat
  • Kulit makin moist and glowing naturally
  • Garis halus bawah mata makin kurang
  • Tona kulit menjadi lebih sekata .

youth effect

youth selepas 15 hari

youth testimonial syaheera

youth testimonial ng

youth testimonial viji

23 HARI DAH BERJAYA KURANGKAN JERAGAT DENGAN GARIS HALUS.

Akak ni umur dia 40 an tau. Biasalah bukan kata 4 series je, yang baru masuk 3 series ni pun dah mula nampak tanda penuaan. Jeragat dengan garis halus konfirm dah mula nampak.So akak ni cuba skincare baru dari Shaklee. Youth Skincare buat akak ni rasa teruja gila sebab dalam masa 23 hari jeragat makin berkurangan. Nampak lagi muda uols.

youth testimonial 23 hari jeragat hilang

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.