Macam Mana Nak Buat Supaya Luka Pembedahan Cepat Sembuh?

Macam Mana Nak Buat Supaya Luka Pembedahan Cepat Sembuh? Bagi sesetengah orang yang menjalani pembedahan, mesti berharap supaya luka pembedahan tu cepat sembuh. Sebab jika luka lambat sembuh, bukan saja menyakitkan malah mengganggu aktiviti harian. Nak duduk dan berjalan pun susah. Contoh pembedahan seperti wanita yang bersalin czer, pembedahan akibat kencing manis dan sebagainya. 

PUNCA LUKA PEMBEDAHAN LAMBAT SEMBUH

Ada beberapa punca yang membuatkan luka pembedahan kita lambat sembuh. Kadang kadang kita dah sedaya upaya menjaga luka tersebut dari luaran tapi tetap juga lambat sembuh. Ada juga pesakit kencing manis yang luka lambat sembuh sampai berulat! Jadi ini antara punca luka lambat sembuh

  • Warga Emas (orang yang berumur lebih 60 tahun)
  • Pesakit yang sebelum ini mengalami kekurangan berat badan akibat kekurangan nutrisi seimbang
  • Pesakit yang kurang Vitamin C
  • Pesakit kronik seperti pesakit diabetes, pesakit kanser yang menjalani rawatan radioterapi & kimoterapi
  • Pesakit autoimmune seperti SLE yang dirawat dengan steroid
  • Penghisap Rokok

VIVIX MEMBANTU SEMBUHKAN LUKA PEMBEDAHAN DENGAN CEPAT

Bagaimana Vivix boleh bantu sembuhkan luka pembedahan dengan cepat? Dalam setiap botol Vivix terdapat ramuan dari buah ELDERBERY yang kaya dengan Vitamin A dan Vitamin C. Kedua dua vitamin ini sangat penting untuk membantu tubuh melawan penyakit dan mengekalkan kesihatan yang optima. BIOFLAVONOIDS dalam elderberry pula membantu sistem imun tubuh dengan meningkatkan paras antioksidan dan menghalang virus yang merosakkan dinding sel. 

PENGALAMAN AINUL MINUM VIVIX UNTUK LUKA BERSALIN
Bersalinkan Maryam secara normal dan vacum. 2
hari sakit tak dapat tidur, seminggu di hospital, 2 kali induce masuk ubat, 1
induce drip.. Sehari balik dari hospital, maryam demam panas dan kuning naik
tinggi. Jadi kena masuk nicu. 5 hari dia di NICU, Ainul ulang alik 2-3 kali ke
DEMC setiap hari untuk hantar susu
Jahit kat bawah yang ”
banyak” belum sembuh.. asyik bergerak ke sana sini sampai 1 tahap ainul nak
berjalan pun sakit giler. nak duduk lagi la. sampai dalam kereta menangis dekat
husband sebab tak boleh nak duduk pun. nak duduk pun takut. huhuu
Ya ALLAH sakitnya. Nak duduk sakit..Nak berjalan lagi la sakit..Sampai nak duduk menanges.. huhuhu. Last pilihan Ainul makan VIVIX. dulu rasa vivix ni MAHAL la. Tapi bila dah SAKIT , MAHAL dah tak nampak dah. Yang PENTING sakit hilang.

LUKA DIABETES CEPAT KERING DENGAN VIVIX 
Sama juga dengan pengalaman Pn Ainul di tadi, luka di kaki dah makin sembuh. Luka jahitan selepas pembedahan pun dah cantik sangat katanya. Doktor pun cakap dah elok. Sebelum ambil vivix, luka dekat ibu jari kaki tu tak nak sembuh tapi lepas ambil vivix, tumbuh isi isi baru yang cantik, merah dan makin tutup luka tu. 

Perlu diingatkan vivix adalah makanan sihat. Tumbuhan terpilih yang membantu sel sel aktif dan sihat. Bila sel kita sihat, tisu badan kita akan aktif dan terbina dengan cepat. Oleh sebab itu luka cepat sembuh. Luka lambat sembuh bila kita kurang makan makanan yang sihat, cukup makan tetapi makanan itu belum lengkap nutrisi yang badan kita perlukan untuk proses penyembuhan.



CARA BUAT PEMBELIAN VIVIX

CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau
Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan
CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana
yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila
membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban,
Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar 
Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
Regards,
Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik
PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam
artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk
digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Ungkapan mereka
yang ditemubual ‘tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar
untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.