RAMUAN VIVIX YANG MENGURANGKAN SIMPTOM HIPERTENSI DAN DARAH TINGGI

Ramuan hebat ni betul betul membuatkan si penderita hipertensi atau pun tekanan darah tinggi, rasa bersyukur sangat sangat sebab dipertemukan dengan VIVIX. Mana taknya, pesakit hipertensi ni mesti dah tak tertanggung nak telan ubat hospital yang maha banyak tu. Sampai bila nak bergantung pada ubat? Belum kira kos rawatan lagi. Kalau boleh claim takpe la, kalau yang jenis kena keluar belanja sendiri untuk kos perubatan? 


4 RAMUAN VIVIX YANG BOLEH MENGURANGKAN SIMPTOM HIPERTENSI DAN DARAH TINGGI
Vivix mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri
iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak
Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia
berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan
melambatkan penuaaan sel. Takpe, jom kita scroll satu satu

1. ANGGUR MUSCADINE 

Anggur hebat ini adalah satu satunya anggur di alam semulajadi yg
mempunyai lebih dari 1 kromosom, yg mana ahli sains percaya mengukuhkan
profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan. Ia
juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yg tinggi, satu
phyto-nutrient yg tidak dijumpai didalam anggur jenis lain dan telah
menunjukkan terdapat ciri2 mengentikan kimia penyebab kanser, anti virus
dan anti bakteria.

 

Selepas kajian tambahan dijalankan, jenis anggur hebat paling
mustajab ini dikenal pasti. selepas itu, kumpulan ini bersama ahli sains
dari Unoversity Georgia, membangunkan 1 proses ekstraksi sejuk dan
lembut untuk mnjamin satu ekstrak yg bermutu tinggi dengan aktiviti
biologi tertinggi seperti yg ditunjukkan dalam beberapa siri ujian
makmal untuk anti-penuaan. Untuk mencipta profil polyphenol yg kuat di
dalam Vivix, ahli sains menggabungkan resveratol yg sangat tulin dengan
ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah dan karet ungu.
campuran inilah yg bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti
penuaan sellular Vivix.
Muscadine Grape atau Anggur Muscadine

Copy the BEST Traders and Make Money : http://ow.ly/KNICZ

Muscadine Grape atau Anggur Muscadine

Copy the BEST Traders and Make Money : http://ow.ly/KNICZ

2. LOBAK UNGU
Ianya adalah sumber terbaik vitamin A, mengandungi phytokimia temasok
carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan
sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yg
mujarab. Anthocyanins bertanggungjawab pada warna merah menyala, biru
dan ungu pada buah dan sayuran.Berry mengandungi banyak anthocyanins,
terutama sekali bluberry, yg mengandungi aktiviti antioksidan yg amat
tinggi.
Anthocyanins adalah antioksidan utama di dalam karet yg berwarna
ungu-kuning dan ungu-oren, dan karet ungu – kuning mengandungi kapasiti
antioksidan tertinggi diikuti oleh karet ungu-oren. Asid klorogenik
adalah antioksidan paling banyak di dalam semua jenis karet. Asid
klorogenik ini dipercayai dapat mengurangkan diabetis yg dikaitkan
dengan pengambilan kopi. Sejak kebelakangan ini, kajian telah
menungukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk
antioksidan, anti radang, anti mikrobial dan anti carcinogen. tambahan
lagi, ia mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotein
yg boleh mengurangkan risiko koronari jantung.
3. ELDERBERI EROPAH
Satu dari manfaat elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati
simptom flue, terutama skal influenza B. Berry mengandungi flavonoids,
yg mempunyai ciri2 antioksidan yg kuat, yg dapat mengukuhkan sistem
immun bg melawan jangkitan virus dan bakteria. Pada masa yg sama,
elderBerry adalah sangat kaya dengan sebatian yg dikenali sbg
anthocyanin, yg berfungi sbg anti-radang. ia juga dapat mengurangkan
simptom spt sakit otot, sendi atau demam yg berkaitan dengan selsema dan
influenza.
Elderberry bukan hanya kaya dengan antioksidanm tetapi kaya dengan
vitamin A, B dan X dan nutrien lain spt asid amino, caotenoid, tannim
dan rutin. ia adalah manfaat kesihatan yg boleh diperolehi daripada
ElderBerry.Ia juga dapat merendahkan tahap kolestrol dan juga menghalang
oksidasi kolestrol LDL yg dianggap sbg penyebab penyakit
kardiovaskular.
Kesimpulannya, Elderberry mampu memberi perlindungan bukan sahaja
terhadap penyakit kardiovaskular, bahkan jantung dan sekaligus strok dan
serangan sakit jantung. Ia juga bermanfaat bg mengurangi gejala stress
dan memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

4. POLYGONUM CUSPIDATUM
Ia dikenali sbg Knotweed Jepun. ia merupakan tumbuhan perenial yg
besar berasal dari Asia, juga banyak ditemui di Amerika Utara dan
Eropah. Knotwee Jepun adalah sumber kmersial Resveratrol yg terdapat
pada ekstract kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.
Polygonum cuspidatum mempunyai banyak manfaat kesihatan yg digunakan
untuk merumuskan supplement anti penuaan seperti resveratrol dan banyak
jenis dalam perubatan tradisional cina. Ahli sains banyak melakukan
kajian makmal untuk menentukan manfaat kesihatan resveratol. hasil dari
ujikaji tersebut ia terbukti dapat membantu melambatkan proses penuaan,
merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi
altet, dan mengurangkan berat badan.

DENGAN VIVIX, TAK PERLU DAH NAK KELUARKAN DUIT UNTUK KOS PERUBATAN YANG MAKIN MAHAL

Testimoni 
Mak saya ada hipertensi. Di sampai kena warded  sebab tiba tiba kena stroke. Pastu kolestrol level memang high. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahlah saya jauh nak tengok kan mak. In the end saya bagi VIVIX. Paling best tengok muka mak berseri. Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangat tu tak payah makan pun okay. Mak lebih cergas dan sihat.
CARA PEMBELIAN VIVIX UNTUK PESAKIT HIPERTENSI DAN DARAH TINGGI
CARA 1

Anda boleh terus klik ke VIVIX ini
dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau
Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan


CARA 2
Sila
hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling
tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat
pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port
Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar
Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.
IsmaLyeza
ig @shakleebyisma
Email: shakleebyisma@gmail.com
Call/SMS/WhatsApp: 012-6716961
COD Area: Seremban, Port Dickson, Bandar Baru Bangi

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.