Sakit Dan Ngeri. Ini Cara Mengatasi Masalah Luka Czer Bernanah

“Saya baru lepas bersalin melalui czer. Kenapa di kawasan jahitan saya bernanah? Macam mana cara untuk saya mengatasinya sebab ia terasa amat sakit.”
Melahirkan secara czer memanglah kalau dilihat secara luarannya ramai yang akan kata kita nampak sihat. Nak berjalan tak payah kepit kepit sebab kat bawah tu tak sakit. Masa dalam pantang nak jalan pun laju je tak macam orang yang bersalin normal. Tapi luka kat perut tu pedihnya agak lama nak hilang. Bagi wanita yang bersalin secara czer, itu lah dilema yang mereka hadapi. Rasa pedih pada bekas luka operate tu masih terasa walaupun dah 90 hari melahirkan. Paling mengerikan jika luka czer tiba tiba bernanah. 
Menurut Dr Zubaidi, bernanah di kawasan luka pembedahan adalah suatu yang serius terutama bagi pesakit diabetes. Nanah harus dikeluarkan, dibersihkan dan diberikan rawatan antibiotik. 


“Minggu pertama sangat hazab. Sakit bagai daging di perut tu dihiris-hiris sampai saya tak mampu nak bergerak. Nak ke toilet yang sekangkang kera pun terpaksa berenti 2 kali dan ambil masa yang lama sampai menangis..” – baca kisah selanjutnya di sini 


VIVIX TERBUKTI BOLEH MENGATASI MASALAH LUKA CZER BERNANAH

Macam mana vivix bertindak? Ok secara umumnya..Vivix ni tinggi kandungan antioksidan dan resveratrol yang bertanggungjawab bukan sahaja melindungi sel malah DNA. Bila sel kita dalam keadaan sihat, sistem dalam badan dapat berfungsi dengan baik. Maka proses penyembuhan selepas bersalin juga dapat berjalan dengan baik.
Selain itu, Vivix juga akan membantu dengan mitokondria atau pusat janakuasa tenaga. Dalam erti kata lain, tenaga kita dihasilkan melalui mitokhondria ni (dalam sel). Bila semakin banyak mitokhondria terhasil, semakin banyak tenaga boleh dihasilkan. Hasilnya badan kita akan rasa lebih cergas dan bertenaga.
Bg mereka yg bersalin secara czer atau bg mereka yg menjalani apa-apa jenis pembedahan untuk memastikan luka cepat baik boleh berikhtiar dengan Vivix. Baik juga bagi memudarkan parut akibat jahitan slps pembedahan.

VIVIX JADI PILIHAN WANITA YANG SEDANG BERPANTANG

Oleh kerana Vivix boleh membantu masalah luka czer bernanah, semakin ramai wanita yang memilih Vivix ketika berpantang. Tidak kira sama ada bersalin secara normal ataupun czer, vivix tetap menjadi pilihan utama bagi wanita yang nak luka bersalin tu cepat sembuh. Siapa yang taknak kan?
Antara kelebihan lain jika mengambil vivix ketika berpantang adalah : 
  • Luka cepat kering dan sembuh
  • Memberi tenaga serta kecergasan kepada tubuh
  • Sebagai milkbooster terbaik

Vivix bertindak dengan memperbaiki sel yang rosak. Maklum la, ibu yang lepas bersalin banyak terputus uratnya, membantu mengecutkan rahim dan menambah darah dalam badan kerana wanita bersalin telah banyak kehilangan darah. Memberi tenaga kepada sel, ini sedikit sebanyak membantu ibu selepas bersalin bertenaga untuk bangun.

TESTIMONI VIVIX MAMPU CEPATKAN PENYEMBUHAN LUKA CZER YANG BERNANAH

CARA BUAT PEMBELIAN VIVIX UNTUK LUKA CZER DAN BERPANTANG

CARA 1
Anda boleh terus klik ke VIVIX ini dan membeli terus dengan Shaklee. Penghantaran menggunakan GDEX atau Citylink dan akan dihantar terus ke alamat yang anda berikan
CARA 2
Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang set mana yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila membuat pembelian daripada saya. Sekiranya anda berada di sekitar Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi .saya merupakan pengedar Shaklee sekitar  Seremban, Port Dickson dan Bandar Baru Bangi.

Untuk info lanjut dan membuat tempahan, boleh whatsapp atau PM kami
Regards,
Pengedar Top Shaklee Malaysia,
FB : Isma Lyeza
FB Page : AlmariCantik
PENAFIAN : Maklumat yang diberikan dalam artikel ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ia tidak bertujuan untuk digunakan untuk merawat atau mendiagnosis keadaan perubatan. Ungkapan mereka yang ditemubual ‘tidak semestinya mewakili pandangan pengarang dan ia di siar untuk manfaat kepada orang lain yang mempunyai pengalaman yang sama.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.