tips:tebalkan rambut anda!

siang tadi sikat rambut.sikat rambut siang tadi.then?
banyaknya rambut aku gugur!tell me why?why??stress kah??
pastu borak-borak dengan mak,mak kata kalau nak lebatkan balik rambut kita yang dah gugur teruk tu,cuba la pakai inai.inai serbuk.boleh didapati di kedai runcit berdekatan anda.tapi jangan la kau amik inai merah tu pulak.beli inai khas untuk rambut.yang warna hitam tu.
 eceh…rambut bersinar la tu konon..kene lampu boleh la!
masa pakai tu,peram rambut kau dengan towel atau shower cap untuk kesan yang lebih memuaskan!peram selama 30minit.dan selepas tu,boleh lah bilas dengan air suam dan akhir sekali dengan air sejuk.amalkan inai ni sebanyak 2 kali sebulan.nah..lihat lah hasilnya nanti!rambut kamu lebat..bila rambut lebat,boleh la buat macam-macam style!
selamat mencuba!

4 thoughts on “tips:tebalkan rambut anda!

  • July 20, 2010 at 4:23 pm
    Permalink

    semuga berjaya! btw wak, blog awak agak beratla.. tak tau kenapa… mungkin lagu kot? but still, very nice…

    Reply
  • July 21, 2010 at 2:45 am
    Permalink

    nana… maybe sebab lagu.ahaha..anyway thanks
    ken…no la ken..i prefer tradisional la.haha
    miez hanem..maceh maceh..jom la join skali!!

    Reply

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.