UBAT UNTUK GAY

siapa gay kat sini sila baca entry aku ni. yang baru nak pasang niat nak tukar profesion pun boleh baca. aku nak bagi contoh ubat untuk mengatasi ke’gay’an korang tu. nah. amik ni. amik dua biji sehari sebelum makan dan selepas makan. haha aku main taram je tu. 

orang go away. tapi ubat ni namanya gay away. you gay? so you buy this and go away. haha apa pun tak boleh!

takyah zoom dekat sangat ah description dia.. buat terpengaruh je nanti. hahaha

15 comments

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.